Skip to content
Home » מה הוא ייפוי כוח שנחתם על ידי נוטריון

מה הוא ייפוי כוח שנחתם על ידי נוטריון

דיון בתוכניות שלך עם צוות המוסדות הללו לפני שהם סופיים ומתן להם עותק של ייפוי הכוח לטווח ארוך לאחר החתימה עליו, אם תרצה בכך, יכול להקל על עבודתך כעורך דין.

ייפוי כוח נוטריוני

אם אדם אחר פועל בשמך למכירת רכב, מחלקת הרכבים תדרוש בדרך כלל הצגת ייפוי כוח לפני שניתן יהיה לממש את סמכות הסוכן שלך לחתום על שטר הבעלות. אם ברצונך לתת לסוכן את הזכות למכור קרקע, להעביר או לשעבד בדרך אחרת את הבעלות במקרקעין, יש לחתום על ייפוי הכוח בנוכחות נוטריון, שעליו לשים לב שחתמת עליו מרצון למטרות המצוינות בו. . פנקסי המקרקעין של המחוז נבדקים בכל פעם שנכס מחליף ידיים או משכנתא; אם עורך הדין שלך מנסה למכור או למשכן את הנכס שלך, חייב להיות משהו ברישומים כדי להוכיח שהוא זכאי לעשות זאת. במדינות מסוימות, עורך דין חייב לחתום על ייפוי כוח לטווח ארוך.

ייפוי כח נוטריוני ברחובות

הוא שנוטריון, שהוא גם עורך דין מורשה במדינה שבה נוצר ייפוי הכוח, יכול ליצור מסמך או לאשר עליו את חתימת המנהל. נוטריונים החותמים על מסמכים משפטיים בתפקידם הרשמי לא צריכים להתעניין במסמך זה. זכרו שאם נוטריון הוא מנהל או עורך דין, אז ככלל, נאסר עליו לאשר מסמך. כאשר מסמך מאושר, הנוטריון אינו מאשר את תוכנו; במקום זאת, מאשר שהשטר נחתם על ידי האדם הנ"ל בנוכחות פיזית של נוטריון.

 נוטריון מתבקש לאמת חתימה למסמך המעניק ייפוי כוח

על הנוטריון להשיג את טביעת האצבע של החותם לצורך רישום ביומן. הוואי דורשת מהנוטריון להיות משוכנע לחלוטין שעורך הדין בפועל זכאי לחתום על שטר העושה את התיק וכי ייפוי הכוח בתוקף מלא לפני האימות. מדינות מסוימות, כמו פלורידה, עשויות לדרוש מנוטריון להשתמש בנוסח הספציפי של האישור בעת אימות האותנטיות של חתימתו של אדם הפועל כעורך דין.

אם האדם החותם על ייפוי הכוח אינו מסוגל פיזית לכתוב את שמו, FS 709.2202 [2] מאפשר לנוטריון לחתום ו/או לאתחל את ייפוי הכוח בשמו של הנכה שחתם. זה. על הנוטריון להצהיר כי המנהל הגיע לנוטריון מרצונו החופשי, כי תנאי ייפוי הכוח ברורים וכי החתימה היא חתימת המנהל. המנהל חותם על ייפוי הכוח, והנוטריון חותם ומחתים את המסמך.

מדינות מסוימות דורשות רק אישור נוטריוני של חתימת הלקוח

בעוד שמדינות אחרות דורשות אישור נוטריוני של הלקוח או העד (או שניהם). חלק מהמדינות או המחוזות דורשות הצהרה שמסמכי הרישום מוכנים. ברוב המדינות, האישור הרפואי חייב להיות חתום ומאושר על ידי נוטריון לפני שהוא יכול להפוך למסמך מחייב מבחינה משפטית. במדינות אלו, עורכי דין דה פקטו (וסגניהם) אינם צריכים לחתום על מסמכים לפני שהם צריכים להשתמש בהם.

ייפוי כוח זה לטווח ארוך חייב להיות מתוארך וחייב להיות מוכר על ידי נוטריון או חתום על ידי שני עדים. לעורך הדין, למעשה, הזכות לחתום על שם המנהל ולאשר חתימה זו ללא נוכחות המנהל.

מדינות מסוימות עשויות גם לדרוש ממך שיהיו לך עדים בזמן החתימה

כדי להוכיח שאתה נראה שפוי ולחתום על המסמך מרצונך החופשי. לאחר שעורך הדין יכין את המסמכים הללו, תזדקק לעד אחד או שניים שיהיו נוכחים לחתימתך. עדים אלה גם יחתמו על עותקים של ייפוי הכוח כדי לציין שהם ראו אותך חותם על מסמך זה.

עדים חייבים להיות נוכחים בעת חתימת השטר על ידי נוטריון. רק עדים ועורכי דין נדרשים למלא את הטפסים אצל נוטריון. עם זאת, אנשים רבים בוחרים לעשות זאת בניירת על מנת להפחית את הלחץ עבור עורך הדין שלהם בעתיד.
למידע מורחב בתחום של מה הוא ייפוי כוח שנחתם על ידי נוטריון כדאי להעיף מבט ב- rehovot-notary.com

חשוב מאוד לציין כי הנוטריון אינו מאשר בפועל את אמיתות המסמך כולו

אלא חותם על הצהרות משפטיות. הם אינם מספקים ייעוץ משפטי ואינם מאשרים את תוכן המסמך. במידת הצורך, הם יכולים להעיד שהם חשבו שאתה יודע מה אתה עושה כשחתמתם על המסמך.

עורך הדין שלך תמיד יכול לרשום את המסמך מאוחר יותר אם

הוא צריך להשתמש בו. רק זכרו שבדרך כלל לא ניתן לבטל ייפוי כוח, שכן הדרך הבטוחה לעשות זאת היא להחזיר את המקור ואת כל העתק שמסרתם לסוכן שלכם, וכן כל צילום שהבנקים עשויים לעשות. סוכני נדל"ן, עוסקים, בעלים ואחרים המסתמכים על ייפוי כוח עליו חתמת. אם לא אמורים לעבד קרקע, אין צורך מבחינה חוקית לחתום או לרשום ייפוי כוח בפני נוטריון, אך עדיין ייתכן שהאישור הנוטריוני סביר.

כאשר מדובר במכירה או רכישה של מקרקעין, ייתכן שיהיה צורך גם בחתימה בנוכחות עדים. בהתאם למדינה בה אתה גר, ייתכן שהסוכן שלך יצטרך להיכנס כדי לקבל את עמדת הסוכן. לעתים קרובות, הסוכן שלך חייב להציג מסמך אמיתי כדי לזמן את הרשויות.

בית המשפט יכול להחליט אם צד שלישי חייב לקיים את ייפוי הכוח, הוא יכול להורות לסוכן לנהל רישומים עבורך או עבור צד שלישי, או שהוא יכול לפרש או לשנות את ייפוי הכוח או להסיר את הסוכן. ייפוי כוח הוא מסמך משפטי מחייב המקנה לאדם ספציפי סמכות על נכסיו, החלטות משפטיות, עסקאות מקרקעין והחלטות רפואיות במקרה שאותו אדם אינו מסוגל או אינו זמין בדרך אחרת. עם זאת, ייפוי כוח תקף או עדכני עשוי לאפשר גם לסוכן המיועד שלך לפעול בשמך בנושאים פיננסיים כגון חיוב ושכר דירה, קניות, ניהול חשבונות הבנק שלך ופיקוח כללי על הכספים שלך. הסמכות שאתה נותן לסוכן שלך בייפוי כוח קבוע זה תמשיך לחול גם אם לא תוכל עוד לקבל החלטות משלך בנוגע לניהול רכושך.

ייפוי כח ספציפי

זה אומר שעליך לרשום את המסמך אם הענקת בעלות על הנכס. מסמך זה מעניק לסוכן שלך את הזכות לנהל, להיפטר, למכור ולהעביר את הנדל"ן והרכוש האישי שלך, ולהשתמש בנכס שלך כבטוחה אם הסוכן שלך לווה כסף בשמך. מסמך זה אינו מעניק לסוכן שלך את הזכות לקבל או לקבל כל רכוש, נאמנות או רכוש אחר שלך במתנה, אלא אם כן אתה מאשר באופן ספציפי לסוכן לקבל או לקבל את המתנה. חשוב לזכור כי אתה תהיה אחראי משפטית לפעולות הסוכן שלך.

 

דילוג לתוכן