Skip to content
Home » מצעי כותנה מצרית 600 חוטים

מצעי כותנה מצרית 600 חוטים

בעוד שחוטים בשכבות נהדרים עבור יריעות 600 גדילים ומעלה, האירוניה הגדולה היא שהמבנה החד-שכבתי מאפשר יריעות כותנה רכות, עמידות ונושמות יותר מאשר חוטים מרובי גדילים. … הסיבים מסובבים לחוט חזק, המשמש ליצירת יריעות עמידות, נושמות, סופגות ורכות שמתרככות עם כל כביסה. ב-Bedfolk, אנו משתמשים רק בחוט חד-שכבתי בעל 300 גדילים מהדקים כדי ליצור מצעים רכים להפליא המשתפרים עם כל כביסה. כל מה שאנו מייצרים נארג בצורה מקצועית במפעל דור שלישי בצפון פורטוגל ובעל אישור Oeko-Tex. ספירת 500 הגדילים מעניקה לסדינים כמות משמעותית של משקל, אך ברוב האקלים הם עדיין צריכים לישון קריר הודות למרכיבי היסוד הארוכים ותערובת הכותנה הנושמת.

מותגים מסוימים של דפי כותנה מצרית מחשבים את מספר החוטים בצורה שונה מאחרים על ידי ספירת כל חוט המרכיב את החוט

שני ציפורני הסאטן המשובחים שלנו (JCPenney Home 400 TC Wrinkle Sheet Set ו-Cuddledowns 400 Thread Count Cotton Sateen מצעים) מדורגים ב-400 חוטים, אשר מאהר ציין שהוא המספר האידיאלי שלו עבור סאטן. יריעות פיזור החוטים עשויות מ-100% חוט סיכות ארוך טהור מכותנה מצרית. כדי להגדיל את מספר החוטים או להשתמש בכותנה קצרה ואיכותית, היצרנים ישתמשו בחוטים רב-שכבתיים, המייצרים מצעים עבים יותר ופחות עמידים.

כאשר משתמשים בבדים איכותיים כמו כותנה מצרית

כלל אצבע הוא שככל שיש יותר חוט, כך ההתאמה טובה יותר. במדריך שלנו לסדיני כותנה, סט הבד העדין האהוב עלינו (סט סדינים של LL Beans 280 חוט Pima Cotton Percale) כולל 280 חוטים. כל סדין וציפית עשויים מכותנה ארוכת סיכות, עם אריגה עדינה יוקרתית וחלקה וספירת מחטים קלה של 270. בילינו מאות שעות בדפדוף ושינה על עשרות סטים של סדינים מכותנה, ולמדנו מניסיון שלפעמים יצרנים משחקים עם ספירת החוטים ומכפילים אותם כדי שהסדינים שלהם ייראו יוקרתיים יותר.

בעוד שמערכות מצעים יוקרתיות רבות משתמשות בשילוב של כותנה מצרית וכותנה כפרית אחרת

סט המצעים Pure Parima Yalda עשוי אך ורק מ-100% כותנה מצרית טהורה, מאושר על ידי איגוד הכותנה המצרית. הפוליקוטון אינו מתקמט או מחזיק קמטים כמו כותנה טהורה, הפשרה היא האפשרות של ניצוצות מעופפים או חשמל סטטי כשאתה מתגלגל על הסדינים… חוטי פוליקוטון מגיעים ל-250 פרקל ולרוב הם חסכוניים יותר מכותנה טהורה.
למידע נוסף אודות מצעי כותנה מצרית 600 חוטים נא לבקר ב- kingofpuh.co.il

סט סדינים מצויד של Eucalyptus Sweave כולל מצעים עשויים כותנה מצרית ארוכת סיכות ותערובת Tencel lyocell מסיבי אקליפטוס. חוטים אלה נארגים לאחר מכן לתוך בד כותנה חזק ומתוק להכנת סדינים.

גורמים רבים אחרים

כמו סוג הכותנה והחוט ממנו עשויים הסדינים, חשובים יותר בבחירת סט רך ועמיד. סדינים מכותנה מצרית של Silk & Snows מציעים את אותה איכות יוקרתית ומרקם עמיד כמו מערכות סדינים מתחרות רבות, אך בשבריר מהעלות. כותנה מצרית היא כבר מזמן שם נרדף למצעים יוקרתיים. האטרקציה העיקרית של הכותנה המצרית היא שניתן להשתמש בה לייצור חוטי יסוד ארוכים.

לאלף תפרים של סאטן יש כ-500 חוטים לכל כיוון

כך שהוא הרבה יותר צפוף מבד כותנה מודפס ודורש חוט עדין מאוד, שמקביל לסדין מיטה יוקרתי. איכות החוט, ולא מספר החוטים, מבטיחה סדין איכותי. תכונות נוחות כותנה מצרית היא 100% סיבים טבעיים, מה שאומר שהוא יכול לנשום בקלות ולתת לחום הגוף להקרין בין החוטים.

תוצרת ארה"ב

סדיני 100% כותנה אורגנית אלה עשויים מכותנה אורגנית. למרבה המזל, ייצור כותנה לחוט יסוד ארוך אינו העתודה היחידה בדלתא הנילוס המצרית, ולא כל הכותנה הגדלה באזור מייצרת חוט יסוד ארוך. סדינים אלו עבים מעט יותר מאופציות אחרות של כותנה פימה ומשלבים את הרכות והנזילות של פימה מסורתית. אז, כאשר אתה פורח את זה, זה למעשה מתברר להיות רק 250 גדילים של חוט 4 שכבות לאינץ' מרובע.

יש לנו 1000 יריעות סאטן אימפריאליות בבית

שזה מקסים, ו-250 מגבות משובצות אורגניות על הסירה מכיוון שהן טריות וטריות. סדינים של West Elms 100% כותנה אורגנית זמינים באינטרנט. סדיני הכותנה הטובים ביותר תלויים בלקוח, בהעדפות השינה והסגנון שלו ובתקציב. סאטן כותנה, או סאטן, עשוי מבד ארוג עם אריגה אלכסונית בחזית, כמו כל סאטן או אריג.

יצרנים יכולים גם לטוות כמה חוטים בודדים יחד כדי להגדיל באופן מלאכותי את מספר החוטים, כפי שגילו לאחרונה כתבי BBC בזמן שחקרו הלבשה תחתונה בכמה חנויות בולטות.

נושם, קל לניקוי ועטוף יפה, הוא למעשה החביב על הצימרים היוקרתיים ומלונות 5 כוכבים שלנו. אם אתה רוצה מראה מלוטש יותר, אתה יכול גם לגהץ את הסדינים על אש נמוכה.

אתה יכול להשתמש במצעים שלנו בחדרי שינה זוגיים, חדרי שינה לאורחים, חדרי שינה של בנות או חדרי שינה של בנים. אנו מתמחים בייצור המצעים הרכים והמצעים היוקרתיים בתעשייה.

לסדינים שטוחים ולציפיות יש תפרים מותאמים אישית לאורך הקצה למראה מסוגנן. הסדינים שלנו רכים יותר בכל כביסה, רכים לכל החיים, עמידים בפני דהייה ובר-קיימא להפליא. באופן לא מפתיע, זו אותה כותנה שנמצאת באתרי נופש ברחבי העולם.

דילוג לתוכן