Skip to content
Home » תרופות סבתא לכאב ראש

תרופות סבתא לכאב ראש

אמנם ישנם מזונות טבעיים ועשבי תיבול שיכולים לעזור עם כאבי ראש, אבל יש כאלה שמחמירים את זה. ישנן עדויות לכך שירידה ברמות הסוכר בדם הנובעת ממעט מדי מזון עלולה ליצור כאבי ראש. אי שתייה מספקת של מים היא טריגר ידוע למיגרנות וכאבי ראש, ומספיק קצת התייבשות כדי לגרום לכאבי ראש. יש אנשים שמוצאים שהפחתת קפאין או שתיית מים מרובה יכולה לסייע במניעת מיגרנות.

שינויים קטנים בשגרת היומיום שלך יכולים לעזור להקל על כאבי ראש באופן טבעי

צעדים פשוטים לניהול מתח יכולים לעזור להקל על כאבי ראש. תגובה לגורמי לחץ יומיומיים אלה על ידי מאמץ השרירים, חריקת שיניים או מאמץ של הכתפיים יכולה רק להחמיר את כאב הראש.

מתח הוא טריגר נפוץ לכאבי ראש מתח ומיגרנות, ויכול לגרום או להחמיר סוגים אחרים של כאבי ראש. טכניקות הרפיה יכולות להפחית את תסמיני הלחץ, כולל כאבי ראש. רק לקחת את הזמן להירגע ולעשות משהו שאתה נהנה יכול להקל על כאב הראש שלך.

שעות או אפילו ימים לפני שכאב ראש אמיתי מתרחש

אנשים עשויים להרגיש מצחיקים או "לא בסדר. הם יכולים להיות קשורים ללחץ, דיכאון או חרדה ושכיחים יותר אצל אנשים שעובדים יותר מדי, ישנים מעט מדי או מדלגים על ארוחות. ", או שתיית משקאות אלכוהוליים. עם זאת, כאבי ראש מתרחשים רק ב-50% מהמקרים ועשויים להיות קלים. אבל כמה כאבי ראש בגיל מבוגר יכולים להצביע על מצב רפואי חמור בהרבה.

מיגרנה היא כאב ראש שחוזר (חוזר) וגם גורם לתסמינים אחרים. התמודדות עם כאבי ראש "כאב ראש מאופיין בתחושת מתח בצוואר, בכתפיים ובקרקפת, בעוד שמיגרנה היא בעיקר כאב ראש פועם, לרוב בצד אחד של הראש.

הטיפול עשוי להיות תלוי במידת החמרה של כאבי הראש

באיזו תדירות הם מתרחשים ובאילו תסמינים האדם חווה. עדיף לטפל בכאב ראש כאשר הוא מתחיל או כאשר הוא עדיין קל. אבל אם כאב ראש מפריע לפעילויות היומיומיות שלך, לעבודה או לחיים האישיים שלך, פנה לטיפול רפואי.

עיסוי ראש מסייע בהפגת מתח בשרירים ומשפר את זרימת הדם

זהו טיפול יעיל נוסף לכאבי ראש. זה יעזור להקל על המתח והלחץ מהגוף שלך ויעזור למנוע כאבי ראש. מדיטציה, לרבות ישיבה בתנוחה נוחה והתאמת הנשימה עד שתרגיש רגוע, יכולה לסייע בהפגת מתחים הנגרמים מכאבי ראש.

יש אנשים שמוצאים שמריחת קומפרס קר או חם על הראש מרגיעה ועוזרת להקל על כאבי מיגרנה

הפחת כאב עם דחיסה קרה. קומפרס קר יכול לעזור להקל על תסמיני כאבי ראש. אמבטיה חמה יכולה לעזור לך להירגע וגם להפחית כאבי שרירים שיכולים לתרום לכאבי ראש מתחים. כוס תה מרגיעה יכולה להקל על הכאב ולעזור לך להירגע כאשר יש לך כאב ראש.
עבור מידע אודות תרופות סבתא לכאב ראש באפשרותך לבקר ב- trufotsavta.co.il

שמנים אתריים מסוימים

במיוחד לבנדר, יכולים לעזור בהפגת מתחים וכאבי ראש. הריח המרגיע של שמן הלבנדר יעזור, אז אתה רק צריך לשים כמה טיפות על מגבת נייר ולשאוף אותו. לבנדר הוא שמן אתרי המומלץ לרוב כתרופה להקלה על מתח, חרדה וכאבי ראש. מחקר קטן נוסף שפורסם ב-"European Neurology" מצא ששאיפת שמן לבנדר יכולה לעזור להפחית את חומרת המיגרנות אצל אנשים מסוימים.

מחברי המחקר מצאו שדיקור סיני

הוא טיפול יעיל לאנשים עם מיגרנות, אם כי הם הצביעו על כך שגם גורמים אחרים עשויים לשחק תפקיד. חלק מהאנשים הסובלים ממיגרנות נהנים מהוספת טיפולים אחרים שאינם תרופתיים כגון דיקור סיני או צמחי מרפא לתכנית הטיפול שלהם.

למרות שתרופות ביתיות ושינויים באורח החיים אינם יכולים למנוע או להקל על כל כאבי ראש או התקפי מיגרנה בעצמם

הם יכולים לייצר השפעות נוספות בשילוב עם טיפולים שנקבעו על ידי רופא. תרופות ביתיות טבעיות לכאבי ראש, כולל תרגילי הרפיה, עיסוי והומאופתיה, יעילות בדרך כלל כמו תרופות סטנדרטיות במניעה או הקלה של כאבים הנגרמים מצורות שונות של כאבי ראש. בין אם זה הבוס המיקרו-ניהולי שלך או רק הזמן שלך בחודש, התרופות הביתיות הטבעיות הללו לכאבי ראש יכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר באופן מיידי.

למרות שאנשים רבים מסתמכים על נוסחאות טיפול לטיפול בכאבי ראש

כמה תרופות ביתיות תמיד הוכחו כיעילות. אנו מביאים לכם תרופות ביתיות שיעזרו לכם להחלים במהירות ולסייע במניעת כאבי ראש. אחד הגורמים השכיחים לכאבי ראש ואף למיגרנות הוא מחסור במים בגופנו. תרופות טבעיות כמו אקופרסורה וצמחי מרפא משמשים כבר מאות שנים להקלה על כאבי ראש. הטיפולים הנפוצים ביותר בכאבי ראש הם מנוחה ומשככי כאבים ללא מרשם.

הוא או היא עשויים לבקש ממך לנהל יומן כאב ראש כדי לגלות מה גורם לכאב הראש שלך. אם יש לך כאבי ראש או התקפי מיגרנה תכופים, ייתכן שאתה תוהה אם יש דרך למנוע אותם, או מה יכול לעזור להקל על כאבים ותסמינים אחרים כאשר יש לך אותם.

ישנם מספר טיפולים לחולים עם כאבי ראש מקבציים

נסה תרופות צמחיות. צמחי מרפא מסוימים, כולל חרצית לבנה קטנה וצמיחת קולט, יכולים להקל על תסמיני כאבי ראש. Butterbur ו Feverberry הם שני תוספי צמחים שיכולים לעזור להקל על הכאב ולהפחית את תדירות המיגרנות.

מחקרים מסוימים מראים כי נטילת תוסף pyrethrum במינונים של 50-150 מ"ג ליום יכולה להפחית את תדירות כאבי הראש

סקירה קלינית הראתה כי קדחת חום עשויה להועיל לא רק למיגרנות קלאסיות וכאבי ראש מקבציים, אלא גם לכאבי ראש קדם-וסתיים, וסתיים ואחרים. Feverfew מכיל פרתנול, שיכול לעזור עם מיגרנות על ידי הפחתת דלקת ומניעת סרוטונין (חומר המרחיב כלי דם, שעלול להיות קשור למיגרנות). ניתן לרכוש כתוספת. תרופות צמחיות. מאמינים כי קאווה קאווה מקל על כאבי ראש הקשורים למתח, ולעתים קרובות מומלצים פטריות קדחת וגינקו בילובה כדי למנוע מיגרנות.

קרא כיצד טיפלתי בכאב הראש הכרוני שלי כשנודע לי שאני אלרגי למזון למוצרי חלב ולמנה היומית שלי של קדחת

מחסור במגנזיום במחקר שלי לאורך השנים, גיליתי שמחסור במגנזיום הוא הגורם העיקרי למיגרנות או אפילו לכאבי ראש יומיומיים מטרידים. מחסור במגנזיום, שהוא מינרל חיוני, עלול לגרום להילה של מיגרנה או למיגרנה של הווסת.

ברגע שמתחיל כאב ראש

אור, ריח או צליל יכולים לגרות אנשים עם מיגרנות או לגרום להם להרגיש פחות טוב. כאב הראש, לא משנה מאיזה סוג של כאב ראש אתה מתמודד, הוא תוצאה של הסיבה. הגבל את צריכת האלכוהול שלך. בעוד ששתיית משקאות אלכוהוליים עלולה שלא לגרום לכאבי ראש אצל רוב האנשים, מחקרים הראו שאלכוהול יכול לעורר מיגרנות אצל כשליש מהאנשים עם כאבי ראש תכופים (6).

דילוג לתוכן