Skip to content
Home » מה ההבדלים בין עדשות תוך עיניות לאחרות?

מה ההבדלים בין עדשות תוך עיניות לאחרות?

אחת מהבעיות השכיחות ביותר בגיל מבוגר קשורה לאיכות הראייה. ככל שהגיל עולה כך גדלה הסבירות כי יהיה עליכם להתמודד עם קשיים בראייה. זה נפוץ מאוד לראות אנשים מבוגרים שמרכיבים משקפיים על מנת לבצע פעולה כזאת או אחרת. מעבר לכך חשוב להגיד כי בעיות ראייה עלולות להופיע בכל גיל, גם בגיל צעיר יחסית. כיום עומדות לרשותכם מספר רב של פתרונות שונים להתמודדות עם בעיות ראייה. השתלת עדשה תוך-עינית מהווה פתרון מעולה שהפך להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות. אך מה ההבדל בין עדשה תוך עינית לבין כל עדשה אחרת שמוצעת בשוק?

עדשה שלא מצריכה התעסקות מיותרת

הבעיה הנפוצה ביותר עם עדשות רגילות קשורה להתעסקות המיותרת בהן. הרי בכל יום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להוציא את העדשה ולשים אותה ביום שלמחרת. עבור לא מעט אנשים ההתעסקות עם העדשות היא מעייפת, כזאת שהם נמנעים ממנה. יש כאלה שחוששים מאוד להתעסק עם הרכבת העדשה, ולכן הם לא משתמשים בה. עדשות תוך עיניות הן עדשות מושתלות כאלה שלא מצריכות מכם התעסקות ביום שאחרי ההשתלה. 

פתרון מדויק לבעיית הראייה שלכם

רכישת עדשות פשוטות היא פשוטה, כל אחד יכול לעשות אותה ללא כל עזרה מקצועית. אך מי מבטיח לכם כי העדשה שרכשתם תהיה העדשה המתאימה לכם? אף אחד לא באמת יכול להבטיח לכם דבר שכזה. אם לא תבחרו את העדשה המדויקת לכם האיכות של הראייה לא תחזור להיות אידיאלית. השתלת עדשה תוך עינית מתבצעת על ידי רופא עיניים מומחה שמבצע את כל הבדיקות הדרושות. המשמעות היא שתוכלו להיות בטוחים כי הפתרון יהיה פתרון שמתאים לכם כמו כפפה ליד. לא מדובר על פתרון שיהיה קרוב למקור או כזה שלא מספק את הסחורה.

חסכון כספי לטווח הרחוק

רוב האנשים נמנעים מהשתלת עדשות תוך עיניות בגלל העלות הכספית של התהליך. עם זאת עליכם לזכור כי מדובר על פרוצדורה אחת בלבד שלא מצריכה פרוצדורות נוספות. רכישת עדשות פשוטות באופן קבוע יכולה להיות בחירה זולה לטווח המיידי. עם זאת עליכם לזכור כי המחיר יהיה מאוד גבוה כאשר תסתכלו על העתיד. יהיה עליכם לרכוש את העדשות באופן קבוע וההוצאות הכספיות ירקיעו שחקים. לכן שווה לכם לדעת כי אתם מוציאים הוצאה אחת שלא תסבך אתכם בהמשך הדרך. גם אם השיקול הכספי מעסיק אתכם יהיה עליכם לדעת כי זה הצעד הנכון לכם. למידע נוסף לחצו .

דילוג לתוכן