Skip to content
Home » משחקי חשיבה לפסח

משחקי חשיבה לפסח

לזכור את סיפור הפסחא באמצעות משחק יכול להיות אפילו יותר משמעותי עבור ילדים צעירים. אתה יכול לכלול קריאה או סיפור סיפור בחלק החינמי שלך במשחק, על ידי מתן ספרים לילדים לעיין ולקרוא איתך, או על ידי הצגת סיפור.

"כל הילדים מתאספים בפינה במהלך הסדר ומתכננים הצגה או הדרמטיזציה לפסח שהם עושים לפני הקינוח או בזמן קריאת ההגדה

חלק מבתי הספר יערכו עם הילדים גם סדר מופת להשלמת שגרת היום והפעילות לפני כניסת חג הפסח. הקצה כל עמוד או קטע לפני הסדר; מבוגרים ובני נוער יכולים להיות אחראים על הטקסט, וילדים על הציורים.

ניתן להניחם על שולחן הסדר ולהרים אותם כאשר חלק זה בהגדה נקרא. לרוב יש למשפחות 5 או 6 פריטים על צלחות הסדר, שלכל אחד מהם משמעות סמלית לסיפור פסח.

פסח הוא חג שנחגג בשולחן הסדר עם חברים ובני משפחה. יש הרבה דרכים שמחות לחגוג את חג הפסח כמשפחה. חגיגות חג הפסחא יכולות לכלול בישול והנאה מהרבה מאכלי פסחא טעימים ומסורתיים.

עם חג הפסחא ממש מעבר לפינה, אני כבר חושב על אירועי הפתעה בנושא חג הפסחא שאנחנו יכולים לעשות כמשפחה. אני מקווה שהאירועים האלה יהיו דרך מצוינת עבורנו לא רק ליהנות כמשפחה, אלא גם לחוות את חג הפסחא בדרכים חדשות ומרגשות.
על מנת לראות פרטים נוספים על משחקי חשיבה לפסח כדאי לבדוק ב- smartwood.co.il

משאבים/משחקים ופעילויות של כנסיית פסחא 15 מאת ג'ולי דוד פסח

הוא זמן של מסורת וזיכרון, אבל עבור ילדים, הוספת פעילות חדשה כדי לשפר את סיפורי הפסחא, השירים והסמליות יכולה ליצור זיכרונות שמצפים לכל אחד מהם. שָׁנָה. . מתן אחריות על סדר פסח לילדים יכול להיות מקור לכיף ויצירתיות. העובדה שילדים גדולים יותר מציגים את המאכלים הללו לילדים צעירים יותר במשפחה הופכת את המסורת הזו למיוחדת ויכולה לעזור אפילו לקטנים ביותר להיות פתוחים לטעמים חדשים. הילדים שלכם יכולים להכין בעצמם כריות חלקות לשימוש מסורתי, מה שיעזור גם ליצור התרגשות לפני ארוחת הפסחא.

בלש חג הפסחא

נצלו את ההזדמנות להפוך את הילדים לבלשים ותנו להם עפרונות ונייר לרשום את שאלותיהם על אוכל במהלך ארוחת ערב משפחתית. עבור ילדים, ארבע השאלות נוטות להיות החלק המרגש בחג הפסחא, שכן הצעירים בשולחן האוכל בדרך כלל קוראים או שרים. שאילת שאלות היא היבט מרכזי בחווית הפסחא (חשבו על ארבע שאלות וארבעה ילדים). אחד המרכיבים החשובים ביותר שהתלמודרבי שלנו כולל בסדר פסח הוא ארבע שאלות.

תזדקק לסל מלא בשאלות ותשובות לפסחא בכרטיסים או גיליונות נפרדים

בקש מהילדים שלך להכין מראש כמה שיותר שאלות ותשובות מההגדה ולרשום את השאלות והתשובות. שאלות חג הפסחא. ניתן למצוא באינטרנט תיבת שאלות (מודפסת בצורת מצה) של יצרניות הצעצועים של מליסה ודאג. לאחר בחירת סמלים שונים של חג הפסחא, צבעים ומספרים, השחקן מרים את השסתום כדי לחשוף שאלה.

ל-Bible Fun Zone יש עוד משחקים וחידות לפסח ויציאת מצרים. קטגוריית משחקים נוספת שמצאתי לפסח נראית בלעדית לפסח.

דילוג לתוכן