Skip to content
Home » באיזה אי מומלץ להיות באיי סיישל?

באיזה אי מומלץ להיות באיי סיישל?

רוב האוכלוסייה והתיירות של איי סיישל מתגוררים באיים הפנימיים מאהה, פראסלין ולה דיג. כל האיים הללו נגישים בקלות מפרסלין ותמצאו חברות מקומיות רבות שמציעות לכם שם. בלי קשר, האיים אינם יעד תיירותי עצום ויהיו שפע הזדמנויות לראות הרבה חיות בר, לשחות בחופים נטושים וליהנות מחוויית טיול אותנטית יותר מהאיים המרכזיים.

אתה יכול לחקור את האי בנחת

צלילה ודיג במים שמסביב היא אחת הפעילויות הטובות ביותר באיי סיישל. באי מאהה בסיישל יש יותר מ-60 חופים וכפרים מכוסים בג'ונגל וביער גשם טרופי. לאחר מכן עקוב אחר מדריך הטיולים הקצר הזה באיי סיישל כדי לחקור את המקומות הטובים ביותר באי הטרופי הזה, וליהנות מחופשה סוריאליסטית בין חיות בר, חופים בתוליים ומטבח מקומי טעים. בכל פעם שתחשבו לחוות את היופי עוצר הנשימה של איים טרופיים, מי טורקיז ואת האלגנטיות של חופים מבודדים, תגיעו למקום ששווה ביקור…סיישל.

איי סיישל

המורכבים מ-115 איים, נחשבים לגן עדן לכל מי שרוצה ליהנות מכל רגע בחופשתו. במאמר זה תמצאו את המבחר שלנו של איי סיישל הטובים ביותר לביקור. ראה שלושה מהאיים היפים והייחודיים ביותר באחד המיקומים המדהימים ביותר על פני כדור הארץ – איי סיישל. להלן שלוש מאיי סיישל הטובים ביותר לביקור: מאהה, פראסלין ולה דיג.

האי מאהה הוא שער הכניסה לאיי סיישל, עם שדה תעופה בינלאומי ומגוון רחב של מלונות יוקרה ואתרי נופש גדולים. האי השני בגודלו באיי סיישל, פראסלין מושך מבקרים עם החופים היפים שלו, החי והצומח הייחודיים לו והאווירה המרגיעה.

החוף הראשי של האי

Anse Lazio, מרופד בעצי דקל וסלעי גרניט מסיביים, ויוצרים רקע בלתי נשכח לצפות בשקיעה, לספוג את המים התכולים או להירגע מתחת לעצים. זהו גם ביתו של החוף המפורסם ביותר באיי סיישל – חוף Anse Source d'Argens. יחסית לא נוגע מתיירים, זהו אזור מבטיח עם חופים בתוליים וסגנון בוהמייני.

הוא ממוקם באי מאהה והוא בחירת הלינה שלנו אם אתם מבקרים באיי סיישל בפעם הראשונה. זהו ביתם של הבירה ויקטוריה והאוכלוסייה הגדולה ביותר של איי סיישל בשרשרת האיים.

גם כאן שקט יותר

רוב המלונות בבעלות פרטית, ויש די והותר חופים פוטוגניים. בכל האיים יש חופי חול לבן וטהורים, והאקלים אידיאלי כמעט בכל יום בשנה. חובבי הטבע יפיקו את המקסימום מהחופשה שלהם, המשלבת את מאהה וסילואט, אי בו מחכים פארקים לאומיים יוצאי דופן. ישנן אפשרויות לשיט יום לסיור באיים הסמוכים, צלילה, שנורקלינג, דיג, קיאקים ועוד.

פראסלין הוא האי השני בגודלו באיי סיישל, אבל הוא הרבה פחות מאוכלס ממאהה, עם אוכלוסייה של 6,500 בלבד לעומת 80,000 במאהה. הוא הרבה פחות מפותח ויותר רגוע ממאהה, ותרגישו שם יותר אווירה של אי.

אם אתה צריך להגביל את נסיעתך לסיישל לאי אחד

מאהה היא כנראה הבחירה ההגיונית ביותר שכן היא הגדולה ביותר ומציעה את הפעילויות המגוונות ביותר. שכור רכב (45-60 דולר ליום) ותוכל לראות את האי מאהה תוך כ-3-4 ימים. אם אתם תוהים כיצד לבקר באיי סיישל, תוכלו למצוא מידע נוסף כאן – קפיצת איים בסיישל היא הדרך הטובה ביותר לגלות את האיים.

כמרכז הכלכלי והתרבותי של כל שאר האיים הפנימיים של איי סיישל

מהה נחשב לגדול ביותר. הוא מציע לירח דבש נוף עוצר נשימה, נותן להם את ההזדמנות לחוות את מיטב המראות של איי סיישל. זהו האי המרגיע ביותר באיי סיישל והאי הטוב ביותר באיי סיישל לחופשה מרגיעה באמת.

אידיאלי לחופשה של 7 לילות במרכז איי סיישל, זה גם שילוב מושלם עם אי סיישל אחר-אי מאה הוא הטוב ביותר, מלון בוטיק Carana Beach הוא גם הבחירה התקציבית הטובה ביותר, וחמישה כוכבים אפשרות רבים (ראה לעיל).

עם זאת

אתה יכול גם לגור באחד מאתרי הנופש באיי סיישל ויש לך את החופים הטובים ביותר על סף דלתך. באי מאהה תמצאו מגוון פריטי יוקרה, ביניהם Banyan Tree Seychelles, Four Seasons Resort Seychelles ו-Kempinski Seychelles Resort. כולם עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים ועומדים בציפיות של מלונות חמישה כוכבים. להלן רשימה של כמה מהמלונות הטובים ביותר לשהות בהם כשאתם בחופשה באי.

אתה יכול לבחור בין אתר נופש הכל כלול שלעולם לא תעזוב או אכסניה בתקציב נמוך באי המאוכלס ביותר באיי סיישל

כדי לעזור לך לתכנן את מסלול הטיול האידיאלי שלך באיי סיישל, אחלוק את העצות שלי לגבי היכן ללון באיי סיישל ובמלונות הטובים ביותר באיי סיישל. במדריך זה, אעבור על האיים הטובים ביותר ללינה באיי סיישל לפני שאחלוק רשימה של המלונות הטובים ביותר בסיישל עבור קטגוריות שונות של מטיילים (מירח דבש ועד משפחות). בואו נסתכל מקרוב על חמשת המחוזות, האיים והמחוזות המובילים של איי סיישל.

אם אתה רוצה להפיק את המרב מהטיול שלך, אז המקומות האלה באיי סיישל צריכים להיות במסלול שלך אם עדיין לא הוספת אותם. אל תשכח להוסיף את כולם למסלול הטיול שלך לפני הביקור באיי סיישל.

ובכן

במקרה זה, אתה יכול לבחור את האי הטוב ביותר לשהות בו באיי סיישל עבורך, מכיוון שלכל אחד יש צרכים וסדרי עדיפויות שונים. האיים הטובים ביותר לביקור באיי סיישל סיישל מורכבת מ-115 איים, אך נתמקד בשלושת האיים העיקריים שבהם הם מקושרים על ידי נתיבי מעבורת, מה שמאפשר לך לבקר במספר איים מבלי להציג לוגיסטיקה מורכבת להתנייד.

מאהה מאהה

הוא האי הגדול ביותר, ביתם של רוב איי סיישל וביתו של שדה התעופה הבינלאומי, כך שרוב הסיכויים שתתחילו ותסיימו כאן. אם תבחרו להישאר במאהה, יש שירותי מעבורת סדירים לפרסלין ולה דיג, כך שתוכלו עדיין לעשות דילוג על איים עם טיולי יום לאיים השכנים הללו. אפשר גם לבקר באי קוזין בשילוב עם האי פראסלין בסיור זה כטיול יום ממאהה.

אם אתם מעדיפים להישאר במלון ולעשות טיולי יום

פראסלין היא הבסיס הטוב ביותר ממנו ניתן לחקור את האיים הללו. פראסלין היא גם הבסיס הטוב ביותר באיי סיישל לטיולי יום וטיולים לאיים הסמוכים. אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, כפרי חוף מוזרים ודוכני פירות טריים בצד הדרך, פראסלין הוא אי שאסור להתעלם ממנו כשמחפשים את האיים הטובים ביותר באיי סיישל. זהו אי ששווה לבקר בו ולהתבסס עליו אם אתם מחפשים אי שנראה מרוחק ופראי יותר ממאהה, אך עדיין יש בו פעילויות חוצות ייחודיות.

הרכס המזרח-מערבי דרך מרכז האי וחופי החול הלבנים המדהימים לאורך הצד החיצוני של האי הופכים את פראסלין ליעד נופש נהדר באיי סיישל.

דילוג לתוכן